mandag den 21. juli 2014

Flytning og ustabilt net

Vi flyttede fra Langeland til Nyborg sidste lørdag og som altid er der en masse bøvl og problemer ved sådan en flytning, ikke mindst har vi igen igen internetproblemer. Jeg kan være på, men kun kort tid af gangen, før jeg bliver smidt af.

Der har været en teknikker ude i dag, men det virkede så under 6 timer, yes, eller noget. Er så træt af at betale for noget vi ikke får. 

Men nu er jeg på kort, og vil lige komme med en lille opdatering på det hele :)
Her bliver ikke lavet så meget, jeg får læst en del i pauserne, når ikke lige drengene kræver mor og aktivitet :) Men udover det bliver det ikke til meget krea, da mit kreahjørne er gået fra at havde været her:


Til at gemme sig herinde et eller andet sted sammen med resten af vores stue, så er gået meget ned på plads for at vi alle kan være her, men bare vi har det godt :)


Så vi lever endnu herhjemme trods bøvl og flytterod/kasser. Håber snart at være kommet meget mere på plads.

Det bedste ved den nye lejlighed er at nu har Milas og jeg fået et fælles kreaskab til alt klippe/klistre. Glæder mig så meget til at vi er kommet på plads så der kan blive kreahygget igennem med min store dreng :)

Jeg mangler stadig at svare på lidt kommentarer på mine indlæg og få besøgt nogle af alle jer skønne drengebloggere, der deltager i Boys Month denne måned, men kan ikke få det til at virke fra mobilen, så bliver når jeg lige kan komme på nettet. 

Der mangler også stadig en del drengecollager, som nok ender med at komme oven i hinanden, nu hvor jeg ikke kan få lov at komme herind og skrive dem. For det kan jeg heller ikke få til at virke optimalt på mobilen og mobilnet. 

Så det kører her, men på ingen måde optimalt.

Håber i nyder sommeren og har en god Boys month, jeg forsøger stadig at deltage, så godt jeg kan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails