torsdag den 17. juni 2010

1 dag til give away udtrækning og lige lidt lækkert til hjemmet :)

ja så er der kun 1 dag til min Give Away slutter, er dejligt at se der er nogle der har haft lyst til at deltage, glæder mig til at trække 3 stk. vindere, elsker at glæde andre :)


Lidt til den kreative del af hjemmet :)
Har slet ikke fået vist den fine voksdug jeg har købt til vores spisebord. Synes bare den er fed. Er dog "kun" til når jeg skal være kreativ, da min kæreste er ret træt af lim, viskelæderfnuller og andet på bordet. :)
Den er desværre helt udsolgt hernede. Har købt den i Imerco.

4 kommentarer:

  1. Den er da bare lige dig.......

    SvarSlet
  2. den er da også bare for sej, den skriger da af kreativitet. hvor har du fundet den lækre sag?

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Jeg har købt den i Imerco. Men den er udsolgt hernede, så ved ikke om man kan få den andre steder... Men du må da prøve synes bare den er perfekt til krea :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails