tirsdag den 22. juni 2010

Hagesmæk - designet af mig :)

Dette er hvad jeg har brugt min kreative tid på den sidste uges tid.
Den store var første forsøg, men valgte at lave den anderledes, dette kom der den lille med kant ud af, syntes den passede bedre i størrelsen: ca. 14,5 x 22 cm.

Denne er det muligt at købe opskriften på for 5 kr.
da den oprindeligt er designet til Milas, har jeg valgt at opskriften skal koste lidt, som vil blive puttet i hans sparebøsse.

Kan også lave den på bestilling til 50 kr. + porto

Se mere på min nye salgsblog: snoretoppensalg.blogspot.com

Fakta:
Størrelse: ca. 14,5 x 22 cm
Garn: Bomuld
Opskrift: designet af mig

6 kommentarer:

  1. Hej. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen om
    dine Give Away.
    Fine hagesmække du har lavet, jeg har ogsåværet ved at ekpermitere lidt med hagesmække, king ind på min blog.
    Jeg håber jeg vinder, jeg har aldrig prøvet at vinde en Give Away

    SvarSlet
  2. Hej igen. Jeg har surfet lidt rundt på din blog. Den er vældig fin ig inspirerende. Jeg vil fluks linke til din side. Så det gør vel, at jeg deltager med flere lodder

    SvarSlet
  3. Tak for dine kommentarer, må desværre beklage at sige, at jeg ikke har nogen give away kørende i øjeblikket, den jeg havde sluttede d. 18 juni.
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Ja, det var vist mig som var lidt for hurtig, men nu har jeg da opdaget din blog. Og vil jævnligt kigge forbi

    SvarSlet
  5. jamen du skal være så velkommen :)
    Hav en god dag.
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails