torsdag den 3. juni 2010

Har fået en award

Ved at denne Award har drønet rundt herinde i blogland, og har nu også været så heldig at få tildelt den. Tusind tak til søde Maiken fordi du tænkte på lille mig :)

Regler er følgende når man modtager awarden:
1 - kopier awarden ind på din blog, for at vise at du har fået den.
2 - tak, og link den der har tagget dig.
3 - link/tag 7 andre , og spred lidt glæde hos dem du giver den til.

Tagge:
Hmm synes den er svær, synes næsten alle allerede har fået denne og nogle flere gange, men vil alligevel forsøge at finde nogle der ikke har fået den, håber dem der har fået dem, vil tænke dette som en lille tanke på, at jeg synes de har nogle fantastiske blogs :) desværre kan jeg ikke have hele min blogliste med, selv om jeg gerne ville :)
Jeg tagger:
Biancas kageverden - Bianca (min søster, der bare laver de mest fantastiske kager mums)
Metunda universe - Mette Bundgaard (Er også i hækle sjove ting humør :) )
Dandylion - Sarah Urgaard (håber snart du er tilbage igen - laver nogle fantastiske hækleting)
Gjelstrups universe - Maria Gjelstrup (fordi hun bare har en fantastisk blog)
Fru Vejmann - Kate Neumann (ja hvad skal jeg sige, du har ændret meget på mit syn på livet :) )
Made by Mia Hansen (endnu en fantastisk blog)
Ingeborgs linjer - Ingeborg (en dejlig blog og dejlig kvinde)

Fortæl 7 ting om dig selv!
1 - Jeg elsker at tegne og male - Tegner en del portrætter
2 - Jeg har en tvillingesøster - Bianca.
3 - Jeg bor sammen med min dejlige kæreste og vores søn på 4 måneder.
4 - Jeg er begyndt at hækle og strikke som vanvittig og vi har garn der flyder i hele huset, men sådan er det åbenbart at blive mor, så genoptager man gamle hobbies :) men elsker i det hele taget bare at være kreativ.
5 - Jeg elsker gamle danske film - har vildt mange over 100 stk. bl.a. Styrmand Karlsen, en pige og 39 sømænd osv.
6 - Jeg er uddannet boghandler og elsker bare bøger.
7 - er ved at uddanne mig til kontorassistent, mangler stadig 9 måneder, som jeg fortsætter på når jeg er færdig med min barsel.

Måske er de lidt uinteressante, men vidste ikke hvad jeg skulle hitte på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails