tirsdag den 22. juni 2010

Se hvad posten kom med + opbevaring :)

Se hvad posten kom med til mig :)
Havde lige brugt en masse penge i weekenden, det hele kom så med posten i dag, dejligt :)
Det første er et strikkekit med en sweater til lillemanden, købt hos eventyrgarn.dk - først set på denne blog, tak for inspirationen :) Glæder mig til at komme i gang med den, og hvor er det bare dejligt nemt at det hele det er med.

Det andet var den fine bog med strikkede og hæklede dyr, som Mie med bloggen: pralerier anbefalede på et tidspunkt, fandt den billigt på www.pensum.dk, havde egentlig lånt den på biblioteket, men tænkte at jeg da lige så godt kunne købe den. Så den er nu i min bogsamling :)

For et par uger siden, var vi alle et smut i Aldi, her fandt jeg denne fine opbevarings boks til skruer og søm, den måtte da lige med hjem til alle mine små ting, jeg efterhånden har af knapper, ispinde, sikkerhedsnåle osv. Tror jeg betalte ca. 80 kr. for den.

Den er dog i ganske almindelig sort plast, hvilket ikke lige er det kønneste, men er usikker på om man kan putte papir eller tapet på, når nu den har den der plastik overflade ??
Måske nogle af jer kære medlæsere og bloggere kan svare mig på det??

Hav en rigtig god dag allesammen!

2 kommentarer:

  1. Uh - jeg har et eller andet sted set en blogger tapetsere sådan nogle plastik-skoskabe fra IKEA. Tror hun først sleb dem med meget groft sandpapir.
    Mvh. Mette

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails