lørdag den 19. juni 2010

Så blev vinderne fundet :)

Tusind tak til jer alle der gerne ville være med :)
Jeg trak vinderne på den gammeldags måde med navnene skrevet op på sedler og krøllet sammen i en kop :)
1. præmien blev vundet af: Bournonville

2. præmien blev vundet af: Ingeborg

3. præmien blev vundet af: Lise

Hvis i sender jeres adresser til min mail: me @ galleri-micha.dk
Så sender jeg præmierne hjem til jer, håber i kan bruge dem :)

Nu vil jeg gå lidt på opdagelse på jeres fine blogs. Glæder mig til at se hvad i alle sysler med :)

Hav en rigtig god weekend.

4 kommentarer:

  1. Kopierede bare din mail men har slettet mellemrummet inden og efter @. Håber det er rigtigt...

    SvarSlet
  2. Det er bare helt i orden, satte mellemrum ind for at det var bare lidt besværligt, for spammere at tage adressen og bare lige sætte ind, og sende spam til mig :) det er ikke en stor forholdsregel, men lidt har også ret :)
    Har også modtaget din mail :)
    Er da glad for jeg så kunne udtrække dig, når det er den første du har vundet :)
    Hav en god søndag
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Hej Micha

    åh en fin søndags overraskelse.

    jeg sender dig straks en mail.

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Ih Micha er det sandt! Har jeg vundet???? Beklager den så sene tilbagemelding - vi har været på mini-ferie hos min svigerfamilie

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails