søndag den 6. juni 2010

Djævlehue til Milas

Da jeg i marts strikkede små djævlehuer, strikkede jeg også en til Milas.

Han er jo min søn og skal ikke snydes :) Han havde en rigtig fin bamsedragt i mørkeblå, som jeg syntes han skulle have en fin hue til. Den anden han havde, han kunne passe, var mintgrøn, syntes ikke lige den passede så godt til.

Nu kan han dog ikke passe nogle af delene, men ja sådan går det jo med de små, de vokser godt :) men mon ikke jeg får strikket nogle flere her til vinter, synes i hvert fald de er super nemme, og så ser ungerne bare så søde ud med dem på. :) Har også et par veninder der venter små dejlige babyer, så jeg har da nogle stykker jeg kan strikke til :)

Håber i alle har haft en skøn weekend.

2 kommentarer:

  1. Hvor er han fin. Djævlehuer er fantastiske til babyer:-)

    SvarSlet
  2. Super sød hue, hvor har du fundet opskriften? Synes at det er svært at finde nogle der går rigtig ned i panden...

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails