lørdag den 29. maj 2010

Tilføjelse til Give away - lidt nye hæklerier :)

Da jeg har hæklet lidt jordbær, er det nu muligt at vinde 2 jordbær i min give away - så skynd dig at deltag :)
Jeg har hæklet en del legetøj efter Milas' barnedåb, ville egentlig strikke videre på hans bukser, men har lige et spørgsmål jeg skal havde løst med dem.

I stedet har jeg hæklet en del jordbær, har eksperimenteret lidt med de grønne toppe, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave dem, så eksperimentere stadig :)
Dagen efter barnedåben 2. pinsedag, blev det lige til en pære og en rangle, havde endelig fået fat i det rigtige grønne garn :)
Desværre smitter det røde garn i ranglen ret meget af, så den skal lige vaskes igennem endnu engang, ville vaske den til Milas, derfor jeg opdagede det. Han oksede meget rundt, da han så den, må da betyde noget i retningen af giv mig :) men han må vente lidt med at få den, den skal ikke afgive farve mere.


Hav en rigtig god weekend folkens :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails