søndag den 2. maj 2010

Strikkede bukser med seler - vebukser :)


Hvide baige bukser med seler - strikket jan. 10
Skulle passe 4-6 måneder. Tror snart han kan passe dem :)

Så disse bukser, og tænkte at dem måtte jeg da bare strikke. Synes bare de er så skønne. Samtidig synes jeg opskriften var nem og lige til at gå til.

Har været på biblioteket og låne bogen efter, og må da bare sige, der er så mange super skønne opskrifter. Der er en del, jeg gerne ville strikke, men nu må vi se, hvornår jeg får gjort det :)
Opskriften på disse bukser.


Blå bukser med seler, påbegyndt lige efter de baige var færdige, synes bare de er så fede, glæder mig meget til han kan passe dem :) Disse er dog strikket i 1 år, så der går noget tid endnu.
Strikkede på dem mens jeg havde veer - derfor tada vebukser :)
Påbegyndt jan 10 - færdig marts 10 (holdte lige lidt pause efter Milas blev født.)


1 kommentar:

  1. Hvor er de søde... Dem så jeg da slet ikke... Du er altså super god til det der!
    Har også min poncho på idag... ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails