torsdag den 6. maj 2010

Lige til at blive glad af :)

Har en masse bomuldsgarn liggende og var så heldig at få alle min mormors rester, da jeg var gået i gang med en masse legetøj til lillemanden.

Synes det er så fedt at kunne lave, og man er sikker på at der ikke er alt muligt i, som der somme tider er i plastik legetøj.

Er i gang med en bold af alle de små rester, og en gulerod, men manglede noget grønt til toppen, det har jeg først fået her i weekenden af min mor og hendes rester. Så den skal jeg lige havde lavet færdig :)


Lige terningen fra to sider - dejlige farver ikke??

Men ud af disse rester fik jeg lavet denne terning - synes det var sådan nogle dejlige farver, lige til at blive glad af... så den lavede jeg lige på en dag, nogle gange er jeg bare ikke til at stoppe når jeg først er gået i gang haha :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails