lørdag den 22. maj 2010

Til min søster :) TEMA: cupcakes :)

Da min søster har knoklet helt vildt med cupcakes + barnedåbskage til Milas' barnedåb i morgen, syntes jeg lige, hun skulle have en lille gave. Da hun elsker cupcakes, og har smittet mig lidt, ja så måtte temaet være cupcakes.

Så mig i gang med at knokle med at hækle en cupcake. Forsøget endte med disse to, hvor hun har fået den blå og den anden regner jeg med at bruge til en give away til jer kære læsere :)
Men det skulle ikke kun være hæklet, der skulle være som lækkerier. Jeg havde set lipgloss fra H&M herinde på en blog (kan ikke lige huske hvor), og dem måtte jeg bare have fingrene i. Desværre har vi slet ikke den afdeling i Nyk. Så da vi skulle en tur til KBH, blev der kigget, og sørme om ikke jeg var heldig :)

Samtidig faldt jeg over denne skønne madkasse, da jeg var et smut forbi Tiger.
Billede af madkasse + gaveindhold :)

Lige et nærbillede af lipgloss'ene. Jeg købte også en anden, der stod Vanilla cupcake på :)

Så man må sige det var en Cupcake gave der batter :)

Den blev rigtig godt modtaget, og hun er helt vild med alle tingene :) Så det var dejligt det var en succes. Nu glæder jeg mig bare super meget til at smage, hendes lækre cupcakes + barnedåbskage i morgen til Milas' barnedåb. De er alle så super flotte, hun er for sej til det kageværk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails