mandag den 10. maj 2010

Work in progress :)

Udover lapperne er jeg i fuld gang med et par bukser til lillemanden, i samme blåt garn, jeg allerede har lavet et par i, har dog været i gang med dem, i et par måneder, så nu må vi se hvornår jeg bliver færdig :) Men er nu godt i gang...

Jeg har det med at komme til at gå i gang med noget nyt hele tiden, men det er jeg vist ikke ene om, kan jeg læse mig til på andre blogs :)

Samtidig er jeg også i gang med denne hæklede bolero. Håber bare jeg har garn nok... Har købt noget i sort og sølv i kvickly, desværre har de ikke mere af det, så hvis ikke der er nok, ja så bliver jeg ikke færdig, og skal bruge den til barnedåben. SÅ håber meget der er nok....









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails