tirsdag den 18. maj 2010

KBH tur :)

I går var vi et smut i KBH, da min kæreste skulle til tjek på Riget. Vi endte med at vente i ca. 1½ time, fordi de havde "glemt" at skrive ham ind. Flot siger jeg bare, og så siger de bare, at de ikke har set, han var der, og han ikke har sagt, han var kommet, hvilket han havde gjort, og hun havde bare sagt ok. Altså hvis ikke man kan indskrive dem der kommer, skal man da ikke sidde i en reception. Milas skreg helt vildt efter 1 time, fordi han var træt, så de vidste godt at der var nogle, der sad og ventede.

Synes bare det var super synd for ham. Ved godt at man normalt heller ikke tager en baby med til tjek på et sygehus, men når man kommer så langt væk som os, så er der ikke lige nogen anden mulighed.

Men bagefter fik vi en god lang tur på strøget. Så det var jo dejligt :) og om aftenen kørte vi med bussen ud til svigermor og spiste. Her var Milas meget træt, han havde oplevet alt for meget, så han sov som en sten, lige så snart vi kørte hjemad.

Fik en masse bomuldsgarn af min dejlige svigermor, samt nogle bjælder. Det er bare så super sødt af hende at jeg må få det. Dejlige farver og der er den brune jeg manglede jubii :) og en masse nuancer orange og grøn :) Glæder mig til at komme i gang, men må hellere vente lidt, skal lige have et portræt færdigt og boleroen til på søndag :)


Gik vist også lidt amok i Tiger :) Vi har godt nok en Tiger hernede på Falster, men ikke med så mange gode ting :)

Fik fingre i Politikkens sybog til 50 kr. Syr ikke, men kunne godt tænke mig en symaskine engang, så tænkte den var god af have :) og nogle nåle til at lave brocher - tænkte at dem kunne jeg nok godt hitte ud af at bruge til noget.

Købte også et par hulmaskiner mere, denne gang med en sommerfugl og med en firkløver. Samt et stempel til mine kort.

Girafbøjlen, kunne jeg simpelthen bare ikke stå for, så den er bare købt fordi den måtte jeg bare eje :) Har et eller andet med giraffer :) - Milas fik også nogle klodser af farmor med en giraf på :) Han bliver bare så forkælet.

Da jeg holdte svendegilde fik jeg et gavekort til City Kunst Artikler, desværre har det været forsvundet, men min twin fandt det heldigvis, så købte lidt fixativ (manglede) og noget velourpapir til mine pastel (Manglede egentlig ikke - men måtte lige have lidt) :)

Så fik brugt lidt penge, men fik også købt nogle ting jeg manglede. Så det var den første hospitalstur i denne uge, der blev overstået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails