mandag den 11. oktober 2010

Pumpkin patch!

Jeg elsker nye udfordringer, så da The Itsy Bitsy Spider lavede en Pumpkin Patch måtte jeg forsøge at deltage :)

Da mit engelsk godt kan drille, var jeg spændt på om jeg kunne hitte ud af det. Fik nemlig hendes opskrift tilsendt, og det er så den jeg er gået ud fra.
Men det gik super fint, og når man først er inde i det, ja så flyder det bare :)

Da det er en Pumpkin Patch og man derfor kan lave de ændringer eller sjove ideer man har lyst til, ja så ville jeg forsøge at lave Askepots græskarkaret.
Synes faktisk den er blevet sød.



Lige lidt billeder, fra tilblivelsen af kareten :)
 

 
Glemte at skrive at hjulene er inspireret af Randis opskrift på blomster, se den her.

6 kommentarer:

  1. Super sød ide & meget flot håndarbejde. Bare lige det, jeg ville "sige" (skrive). Kærlige hilsner fra Sus

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare blevet vildt flot.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint, og en super skøn karet du har lavet. Fed ide.

    SvarSlet
  4. Tusind tak... er glad for at ideen lykkes, det er ikke altid tingene bliver som man tror :)

    SvarSlet
  5. Den er da vildt fin... ihhh har slet ikke tid til at hækle for tiden, har så maget andet der skal laves :-( øv øv

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails