torsdag den 7. oktober 2010

Så blev der indkøbt til lager :)

 Da jeg var ovre hos min mor og stedfar, var vi lige et smut i stof og stil.

Her blev der provianteret lidt. Bl.a. dette stof og bjælder til blæksprutter og andet hæklet legetøj.








Jeg fik også købt en masse garn.
7 pakker med 10 nøgler i hver. Hver pakke kostede kun 50 kr. Så det var et fund.

De var så billige, da de afgiver meget farve.

Det har jeg fundet løsningen på, en ordentlig gennemskylning inden brug :)









For at skylle/vaske garn inden brug, har jeg brugt nogle strømpebukser, der var løbet og så var det ellers om at binde garn ind, så det ligner pølser på række:

Det ser ret sjovt ud.

Jeg startede med at ligge dem i blød for at se hvor meget farve de afgav, det var en hel del. Så de røg en tur i vaskemaskinen, så nu skal jeg bare havde pakket 7 vaske på denne måde, så har jeg en masse fint og brugbart garn!
Se hvor fint det stadig er efter vask :)
 Hvis du er hurtig, så kan du også nå at få fingre i billigt garn i stof og stil i Odense!!!

4 kommentarer:

  1. Sikke et godt køb, hvor ville jeg ønske det var mig - som lige havde været et smut forbi. Men Odense er ikke der jeg kommer oftest.

    SvarSlet
  2. Det var da en smart måde at vaske det på. Super tilbud, og flotte farver!
    Iøvrigt elsker jeg din græskar-udgave af Askepots vogn. Den er virkelig flot!

    SvarSlet
  3. Ja var godt nok heldig, og har endelig fået vasket garnet, så der er noget at gå i gang med.
    Noget af det er brugt til min græskar karret :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails