søndag den 26. december 2010

Lidt hæklerier!

Sådan så det ud i oktober, da jeg lige var begyndt at hækle en masse dyr, her en masse stjerner, de to første blæksprutter, en bold til en krealeg og en ugle til en sød lille pige.

Det var helt vildt som der lige på kort tid blev produceret en masse hæklede dyr, så der skulle da lige være et "familie"billede :)

Det er dog blevet til en del siden dengang, kunne bare ikke lige vise billedet, da der var en del, der skulle bruges til forskellige gaver :)



Lige en lilla stjerne, hæklet til en skøn lille pige, som var længe ventet. Hun kom endelig til verden her ugen op til jul :)
Hun fik også en lille nissehue, det syntes jeg passede rigtig fint til et lille julebarn :)

Er bare selv helt vild med mine hæklede stjerner.
Der er en bjælde i, og den passer så fint i et lille barns hånd :)






Dette års juleproduktion af blæksprutter:
2 stk. med bjælde og knitrefyld i benene
2 stk. med knitrefyld i hvert andet ben



3 kommentarer:

  1. Det er nogle supersøde blæksprutter!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting du har har fået lavet.
    Jeg tror sku snart jeg er nødt til at prøve at lave sådan en stjerne.

    SvarSlet
  3. Super fedt at dit bidrag til blogudfordringen er blevet sådan en succes. De er altså også bare super skønne!!

    Smil fra Mia

    ps. er der priser på blæksprutte og stjerner?

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails