lørdag den 7. maj 2011

Brødkasse til legemad!

Da jeg i påsken var et smut forbi genbrugen faldt jeg over denne skønne brødkasse. Jeg er dog ikke helt tilfreds med den orange farve, men tror det ender med den fortsat forbliver orange.

Den er i rigtig fin stand og kostede kun 30 kr. samtidig havde de 50% rabat den uge, så 15 kr. det er da en fund :)

Regner med den skal bruges til gave til lillemanden, når jeg får hæklet en masse skønt legemad. Er meningen jeg vil samle lidt forskelligt sammen og bruge til en fødselsdag eller andet.

Indtil videre har jeg dog kun fået hæklet en porre, som jeg lige havde ideen til i hovedet, så den ligger fint og venter i brødkassen :)

2 kommentarer:

  1. De brødkasser ser så FEDE. Jeg har for nylig fundet en magen til bare i rød. Skønt!
    Fortsat god weekend
    Miss AD

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails