torsdag den 26. maj 2011

Garnkøb igen igen :)

Da jeg skulle aflevere min fagprøve skulle jeg afsted mod Næstved handelsskole, så jeg tog kæresten med og vi tog os en hyggetur i "storbyen".
Selvfølgelig skulle jeg lige et smut i Søstrene Grene, jeg ville rigtig gerne se det garn, der er blevet skrevet så meget om. Jeg kunne så ikke lige nøjes med at kigge, så fik lidt med hjem :)

Den garnbutik der er i Næstved havde 25 % ophørsudsalg, så kunne ikke lade være at købe lidt derinde, det blev til lidt lilla Alpacca garn, et grønt hjertegarn nøgle, og et nøgle med lidt uld og farveskift. På vejen ud faldt jeg også over lidt knapper bl.a. Mickey, giraffer og lilla knapper, dem syntes jeg lige jeg manglede :)
Jeg ville gerne havde haft noget fedt merino garn også, men min pengepung sagde stop. De vidste dog endnu ikke hvornår butikken lukkede, men jeg tror desværre, det bliver før jeg kommer forbi eller har penge igen.
Lige et billede af garnet:
Så igen igen røg der garn ind på lageret, måske der snart skulle noget ud af lageret :)
Men ja kan bare ikke lade være.

Hvad med dig, ville du kunne sige nej til sådan et godt tilbud?
Hvis du har nogle gode ideer til brug af dette garn, så sig endelig til :)

Hav en dejlig aften folkens!

2 kommentarer:

  1. Jeg ville heller ikke kunne sige nejtak til sådan et godt tilbud, ideerne skal nok komme, måske et tæppe, sjal eller cardigan. Men er iddeen med et lager ikke også at der skal være noget på det, ellers er det jo ikke et lager og garn kan man ikke få for meget af.

    SvarSlet
  2. Nej, øv, har den ophørsudsalg? Jeg har været derinde en enkelt gang. Superhyggelig butik!
    Garnet skal du bare lade ligge, til det "taler" til dig. (Eller kravler væk...)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails