tirsdag den 10. maj 2011

Nyt banner

For et par dage siden lavede jeg et nyt banner, det er nu kommet til at pryde toppen af min blog, det gamle var lavet af et af mine malerier, men da jeg ikke har malet siden jeg blev gravid med lillemanden, virkede det helt forkert at det var det der prydede bloggens top:








Så nu er der kreeret et nyt med de forskellige påfund jeg har hittet på siden jeg blev gravid med min dejlige lille mand og bloggens opstart.
Håber ikke det er for overpyntet og i vil tage godt imod det.
Kom endelig med gode råd, hvis der er for meget på eller i har andre ideer til ændringer:









Synes det er svært at få bloggens design til at blive helt som jeg gerne vil, især fordi tiden ikke er der til det.
Men gør et ihærdigt forsøg engang imellem, når der lige dukker en ide op :)

Lige i øjeblikket skriver jeg fagprøve, og jeg stresser en del over det, heldigvis får jeg da slappet af en times tid i løbet af dagen med lidt kreativt, det kan jeg altså ikke undvære :)

Hav en dejlig aften folkens!

4 kommentarer:

  1. Super flot banner. Har fulgt med på din blog i et stykke tid og banneret viser tydeligt hvad der er at finde på din blog

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye flotte banner, som rigtig får afspejlet din kreative alsidighed. Super flot og hvor er du dog bare god til at tegne og hækle...
    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. ej sikke lej for et fedt banner du hsr fået dig der :) det må du vise mig hvordan man gør en dag :)

    SvarSlet
  4. Det er et superflot banner du har lavet. Og det viser lige netop hvor kreativ du er, jeg er vild med dine hæklede dyr!! Især pingvinen er jeg vild med

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails