søndag den 22. maj 2011

Give away trækning er på vej - du kan nå at deltage endnu :)

Trækningen af min give away ved 150 faste læsere er på vej. I løbet af de sidste par dage har jeg rundet de 150 faste læsere, men da vi lige havde et svendegilde der skulle løbe af stablen er jeg ikke helt klar med en trækning, men bare rolig den er på vej :)
Så du kan stadig nå at deltage lige her.

Her kunne der godt bruges endnu en forlænget weekend, føler helt klart jeg trænger til ferie oven på denne fortravlede forlænget weekend.
Men håber i alle har haft en super skøn storbededagsferie :)

1 kommentar:

  1. Jeg sender lige dit link videre til en, som jeg tror godt vil deltage :)


    Rud
    restauranter København
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails