mandag den 2. maj 2011

Også her blev der lavet påskeæg.

En uges tid før påske, gik kæresten og jeg i gang med at lave påskeæg, vi fulgte DIY fra Joan, de er bare så fede. Så dem dog første gang hos Dorthe og kunne bare ikke stå for dem :)
Vi brugte dem som små gaver, da vi i påskedagene var rundt omkring hos venner og familie, derfor jeg ikke har vist dem før nu :) De bragte glæde rundt omkring med de skønne farver.

Lillemanden er lagt i seng og bordet er klar:


Så ligger de lige så fint til tørre:

Det var lidt noget snask med al det tapetklister:

men fine blev de, det syntes lillemanden desværre også, så dem nede i højre hjørne er blevet krammet godt og grundigt, så de har det ikke så godt, så vi måtte i gang med en portion mere (dem har jeg ikke et billede af).

Så forsinket god påske herfra :)

2 kommentarer:

  1. De er bare SÅ fine... Ærgrer mig sådan over jeg ikke havde tid til at lave dem i år...

    SvarSlet
  2. De var så fine og hænger endnu og pynter p grenen, nænner ikke at tage dem ned endnu, er bare så glad for dem.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails