tirsdag den 17. maj 2011

Morfar 70 år - hurra

I starten af måneden blev min kære morfar 70 år, og hvad finder man på til manden, der har alt.
Hele familien gik sammen og fik taget et familieportræt, det blev super godt. Min kæreste er jo fotograf, så det var bare en perfekt ide:

Han skulle jo have en lille gave på selve dagen, hvor jeg trods opgaveskrivning tog et smut forbi med lillemanden og min mor. 
Det blev til denne lille tegning, min morfar elsker orkideer og små malerier/tegninger, så tænkte det måtte blive det:
Det blev rigtig godt modtaget og rost meget. Nu skal det op og hænge blandt alle hans andre små skønne billeder.

Min søster som bager de skønneste kager, lavede denne kage med morfar siddende på en stort urtepotte. Vi var mange der lige skulle tjekke om det nu også var kage eller en rigtig urtepotte haha :)
Jeg synes bare den er blevet så fin:

Så hjemmelavede gaver kan også være et hit hos en mand på 70 år, han var i hvert fald rigtig glad for dem :)

Men vi er vist også det man kalder en kreativ familie :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails