tirsdag den 24. maj 2011

Vindere af min give away

Så blev de to vindere af min give away ved 150 faste læsere trukket:

1. præmien blev vundet af Mette Volf med bloggen: http://dengladehat.blogspot.com/
Mette har vundet en valgfri farve søstjerne.
Er du sød at sende mig dit ønske til farve, altså hvilken farve blå eller om du har et andet ønske nu, og om der skal bjælde i søstjernen, så går jeg i gang så hurtigt som muligt :)

2. præmien blev vundet af Pia med bloggen: http://abenogugebet.blogspot.com/
Pia har vundet denne terning, med ordet mor og far alt efter hvordan du vender siderne:
Terningen set fra to vinkler - siderne er ca. 9 cm

Håber i bliver glade for præmierne, er i søde at sende mig jeres adresser osv. til min mail:
me (snabela) galleri-micha.dk

For i andre er det selvfølgelig muligt at bestille både søstjerner og terninger i valgfrie farver!
Tak til alle der deltog :)

Hav en dejlig aften allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails