tirsdag den 16. august 2011

Bøllehat til Milas

Med hjælp fra min mor har det lykkedes mig at lave en vendbar bøllehat til Milas.

Min mor har sat knapper i toppen på begge sider, så foret ikke rutscher, når man vender hatten.

Desværre ser det ikke ud til den kommer til at blive brugt meget med det kedelige vejr vi holder os her i DK. 

Men nu har jeg da også prøvet det, og tror ikke jeg gentager med en mere, nøj hvor den drillede, er vist ikke øvet nok endnu.

Men fin blev den, og han synes det er sjovt at rende rundt med den på herhjemme :)

2 kommentarer:

  1. Den er super fin! Og så længe han er glad for den er det jo fedt :D

    SvarSlet
  2. Jeg har lavet en del sommerhatte i starten af sommeren. Tror billeder ligger i starten af min blog. Brugte mønstret fra Elsebeth Gynthers bog. Syntes det fungerede rigtig fint:-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails