fredag den 12. august 2011

Jeg har fundet min øl :)

Lindemans Framboise købt i en vinhandel i Odense mums!

Fik denne skønne hindbærøl, da jeg var i Bruxelles på studietur, men har ikke kunnet finde den herhjemme. Da vi var på ferie i Odense fandt jeg den endelig i deres vinhandel til 24 kr. Den smager altså bare skønt.
Det er en totalt tøseøl, men hva' jeg er jo heller ikke en mand :)
Kan helt klart anbefales mums!


Skal til blogpicnic i morgen, se mere her
Har ikke prøvet at være med til sådan et arrangement før, men det må da bare prøves, glæder mig til at se hvad dagen bringer, trods den regn der loves, men er klar på at få noget ud af dagen alligevel, og til at møde en masse skønne mennesker.
Mangler dog lige småpenge til tombolaen, men mon ikke det kan nås :)
Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Hindbær øl. Det lyder da spændende ;0)
    Hvor meget smager den af øl? Jeg kan nemlig ikke så godt lide smagen

    SvarSlet
  2. Den smager lidt af øl, min kæreste kan ikke lide øl og han kan godt smage det, mens jeg ikke synes den smager særlig meget af øl, så tror meget det er en smagssag, så der er vist ikke andet for end af smage :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails