lørdag den 3. marts 2012

2 på en pind!

Lidt utydeligt billede, men håber i kan se hvad det er :)
Har nemlig lært at strikke to strømper på en gang, er totalt stolt.

Var nede forbi den lokale garnshop i torsdags for at hente den knitpro pind str. 3 80 cm, som hun lige havde været forbi butikken for at sige var kommet hjem nu. Så jeg er i fuld gang :)

Det er faktisk ikke så svært, men gruer for hælen, men mon ikke det går.

I dag skal jeg forbi Ringe til strikkefestival, har ikke været der før, men det må afprøves:
Skal du også et smut forbi og kigge?

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja det er bare så super fedt, ægrer mig lidt over jeg ikke strikker det i glatstrikning, tror det er så fedt i glatstrik :)
      Men må blive en anden gang :)

      Slet
  2. Hej! :)
    Spændende blog du har!
    Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad idéen i at strikke to strømper på én gang, er? Er det bare fordi det er fedt at kunne, eller er det af praktiske årsager? :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails