fredag den 30. marts 2012

Macarons og gode opskrifter :)

Da jeg var hos min søster i lørdags var vi inde forbi Odense Chokoladehus. Jeg vidste ikke det var åbnet derinde, men kommer heller ikke så tit ind i selve byen. Der blev der indkøbt lidt macarons (har lånt billederne på hendes blog, se hende blogindlæg her):
mums de smagte godt, især den med chokolade, men er også totalt chokoladeafhængig :)
Samtidig havde jeg købt denne skønne bog til hende, som jeg stærkt overvejer selv at skulle eje, og prøve mig frem med disse lækkerier. Ellers får vi nok lavet dem sammen en anden dag, vi har hyggedag:

Nu laver Dr.Oetker jo mandelmel har jeg set, så det skulle ikke være så svært at komme i gang med. Desværre kan jeg endnu ikke få mandelmel her hvor jeg bor, så må væbne mig med tålmodighed og måske bage med min søster, en dag vi ses :) Dr. Oetker har bare nogle super lækre produkter og er gode til at komme med de ingredienser der lige mangler, når der kommer nyheder til bageverden, det kan jeg godt lide :) 

Jeg har også været så heldig at få de opskriftshæfter og lidt andre gode opskrifter fra dem. De er bare så søde til at sende dem man mangler. Har nemlig lettere ved at sidde med hæfterne, når jeg skal have ideer til hvad jeg skal lave end sidde på nettet. Men skal da helt klart følge mere med, for har efterfølgende set hvor mange gode produkter, de har, som jeg slet ikke kendte.

Regner med jeg skal i gang med at lave lidt påskeæg fra en af de medsendte opskrifter, måske laver jeg lidt om i den, men den kan i hvert fald give inspiration:

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails