mandag den 2. april 2012

Kagemøde søndag d. 1 april

Var til mit 2. kagemøde i går. Virkelig super hyggeligt, jeg var vildt bombet, da jeg kom hjem igen.
Mødet blev holdt hjemme hos min søster, så der drog jeg indad ved en 9 tiden. Da jeg ikke har det store kageudstyr til pynt osv. låner jeg hendes. Da jeg har så mange forskellige krearedskaber til alt muligt andet, bliver der delt, når vi kan, for vi har vist ikke begge plads til at have det hele :)

Er også stadig nybegynder i alt det pynt, men lærte da en hel del i går. Det er kun skønt, man kan få hjælp, når vi er samlet.

Men bage er jo altid hyggeligt, så er det rart at pynten kan laves i forvejen til en hyggestund.
Denne gang fik jeg kreeret en elefant, nogle påskeliljer - med den udstikker jeg har vundet hos Lene - og lidt små pynteblomster.

Lige et billede af elefanten, taget af fotografen herhjemme, så godt kunne jeg ikke lige klare det selv:

og så lige et billede af noget af det fyldte bord:

Tak for en hyggelig dag piger!

1 kommentar:

  1. Den er godt nok sød, elefanten!
    Kagekrea er superb - hvor ellers kan man i ramme alvor få lov at sidde og nørde i timevis med modellervoks uden at ryge direkte på den lukkede?????? - og endda få ros og beundring til tak?

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails