onsdag den 11. april 2012

Stofpakkeleg endnu engang :)

Så har jeg igen været med i en stofpakkeleg... Synes bare det er så super hyggeligt, og dejligt at få lidt nye små stykker stof til lommer osv.
Dette var hvad jeg var så heldig at modtage denne gang:
Rasmus Klump stof har jeg dog masser af, men dette var helt nyt og det har jeg ikke noget af, så det var bare super. Det jeg ellers har, er gamle sengesæt, jeg har klippet i stykker. Så nu skal der laves fine applikationer, med fine Rasmus Klumper :)
Stjernestoffet har jeg ikke lige besluttet mig for noget med endnu, men mon ikke det kommer. Uglerne regner jeg stærkt med bliver en lomme, og safaristoffet skal jeg lige havde kigget lidt nærmere på.

Super skøn pakke tak du ved selv hvem :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails