tirsdag den 3. april 2012

Papkassehule!

Vi har de sidste uger haft denne mega store papkasse stående imellem vores arbejdsborde i den del af stuen der er krea og hobbyrum.

Milas elsker hans hule og her må han tegne overalt lige så tosset han gider, men det er nu sjovest, når mor og far er med :)

Det er altså bare en super beskæftigelse og hans helt eget frirum selv om vi sidder lige på den anden side af væggen.

Kassen har jeg fået oppe fra min arbejde, og den var bestemt ikke nem at få ind af døren, den kunne kun lige gå ind.
Døren er derfor også så stor at Milas sagtens kan gå ind uden at bukke sig ned.

Jeg ville rigtig gerne havde lavet et telt over et bord, med forskellige applikationer, desværre har vi ikke et bord uden pind i midten, uden at det er meget lille, så dette var alternativet, og når vi ikke gider at have den stående mere, så ryger den bare afsted på genbrug, meget praktisk.

Virkelig et hit for en 2 årig :)

2 kommentarer:

  1. Genialt!
    Milas er en heldig unge!!!

    SvarSlet
  2. Jeg kan huske fra jeg var barn hvor stor lykke et hus af en papkasse kunne gøre :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails