tirsdag den 10. april 2012

Perleplader - Street art - DR event

Lørdag blev den sidste perleplade færdig herhjemme. Jeg havde lidt mere at se til i påsken end forventet, så det tog derfor lidt længere tid, men nåede at lave disse to:

De blev placeret to steder i Rudkøbing centrum. Mariehønen er der endnu, havde ellers håbet nogle havde sendt den videre på farten, men er i tvivl om Rudkøbing måske er for lille til sådan et arrangement, men jeg giver ikke op, synes det er en super fed og dejlige farvestrålende ide.

Larven var jeg dog nede og hente i går, da jeg var ude og løbe. Da klistermærket var faldet af, noget af den var knækket og den bare lå på en bænk. Tænkte at uden klistermærke med hvad det egentlig var, der var meningen, ville den bare blive smidt ud. Så ville jeg hellere hente den hjem, og putte et nyt mærke på og prøve igen.
Så skal bare lige havde sat den op igen i aften. 



Du kan læse om konceptet lige her: DR kunst - perleplader.

Er helt klart med på en sådan en ide en anden gang, det er kun så hyggeligt :)

Hvad synes du om sådan arrangementer ?

1 kommentar:

  1. Hej! Super søde perleplader du har lavet!
    Jeg synes det er et vildt fedt projekt - har selv lige lavet sådan et projekt på min billedkunst hold. Super fedt emne! - Tænk at lege med perler i 3.g? Det må da være alles drøm!

    Kh Katrine

    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails