mandag den 23. april 2012

Snoretoppen 2 år :)

Så blev min blog 2 år, er det virkelig så lang tid siden, jeg startede med at skrive :)

Samtidig har jeg også lige gået den nye version af blogger, så om jeg helt kan hitte ud at det, det ved jeg ikke. Dette har også vist sig at være mit indlæg nr. 501 - det er jo helt vildt!

Nå men hvad er der så sket det sidste år?
Hmm lige nu sidder jeg og tænker at jeg ved det faktisk ikke, men noget nyt må jeg da havde lavet, og det har jeg jo også :)

Har bl.a. lært at strikke strømper:

Er endelig begyndt at tegne igen, og har tegnet det første billede af Milas:

Fik strikket mit fine påfuglesjal færdigt: 



Er begyndt at modellere sukkerfigurer:

Har syet en masse til Milas, hækler stadig, er begyndt at bage meget mere og skrive boganmeldelser, når lysten er der. Så der sker da noget :)

Håber i har nydt endnu et år lige så meget som jeg, glæder mig meget til at fortsætte denne blog og være en del af dette skønne blogunivers!

Ser frem til endnu et år, håber jeg også du gør!
Tak fordi du læser med!

6 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens 2 år. Det går stærkt :-)
    Håber det næste år bliver ligeså godt som de 2 foregående. Jeg glæder mig til at læse mere fra dig.

    Knus Stella.

    SvarSlet
  2. Tillykke! Du har nået rigtig meget på de to år. Dejligt, at du er kommet i gang med at tegne igen.

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er du bare god til at tegne... altså dine andre ting er også flotte men er da bare vildt imponeret over så flot din tegning er blevet :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor går der altså for meget hen over hovedet på mig!
    Skynder mig at sige tillykke... jeg synes du har lært rigtig meget og virkelig har formået at skabe dit eget kreative univers. Er glad for vi kan hjælpe hinanden med inspirationen og glæder mig til flere kreative timer sammen ;)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres hilsner :)
    Håber på endnu et hyggeligt år herinde :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails