onsdag den 18. april 2012

Rasmus Klump bukser


Syede for et par uger siden disse Rasmus Klump bukser færdige til Milas. Jeg brugte ret lang tid på at lave panelerne i siden, da jeg skulle ændre på mønsteret, men mon ikke det bliver lettere næste gang, nu har jeg da øvelsen :)

Applikationerne er snyde applikationer, klippet ud af samme stof som panelerne er syet i.

Jeg har tilføjet et stykke med babyfløjl nederst i buksebenene, så elastikombukket er magen til den påsyede linning.

De blev rigtig gode, det eneste er at jeg skulle havde rykket applikationen på numsen lidt længere op, men ikke meget, er svært at se, når jeg ikke har prøvet at applikere på denne måde før.

Fakta:
Stof: Rasmus Klump dynebetræk og babyfløjl
mønster: Onion 20022

3 kommentarer:

  1. De er supercool! og ikke magen til dem man ellers ser...
    Jeg lægger lige ideen i idekassen... for de er skønne!

    SvarSlet
  2. Super fede bukser! Det ser svært ud og jeg synes det er rigtig godt lavet. Kunne lige så godt være nogle man købte i tøjbutikken :)

    SvarSlet
  3. De er super fine!
    Det er alle du bukser du laver :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails