torsdag den 5. april 2012

Nåede lige

at få dette lækre garn ind af døren i går. Lige i rette tid til påsken, hvis jeg da havde tid til at strikke haha :)

Men nu har jeg det, og er super glad for den rigtig gode og hurtige service de har hos Rasmilla.
Dette skulle meget gerne blive til et af de berømte Tinas tørklæder. Hvornår jeg lige får det strikket vides ikke, men nu er garn og opskrift parat :)

Skal lige havde fundet løsningen med at skulle strikke med 2 tråde af 1 nøgle garn, ved du lige hvordan jeg skal greje den? min hjerne kan ikke hitte ud af det lige nu :)

3 kommentarer:

  1. Du tager tråden både indefra og udefra på samme nøgle. Så strikker du med 2 tråde fra samme nøgle.
    Skænne farver du har valgt.

    SvarSlet
  2. Rasmillas garn er bare SÅ lækkert og blødt, rigtig god fornøjelse med sjalet i de smukke farver

    SvarSlet
  3. Lækre farver! Vikel det op som det turkise (længst oppe og til højre) og tag som Merete skriver både fra midten og udefra :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails