torsdag den 8. marts 2012

Rundstykker fra Meyers bageri

Da vi skulle have overnattende gæster i sidste weekend måtte jeg bare afprøve opskriften på rundstykker i Meyers bageri - bog. Nu jeg var så godt i gang med at bage fra denne bog.

Da jeg endnu ikke har en røremaskine, måtte dejen æltes med håndkræft. Desværre har jeg ikke de bedste hænder så måtte have hjælp af kæresten. Super han lige kan lægge nogle kræfter i.

Det tager 1½ døgn at lave disse, så er lidt omstændigt. De smager egentlig meget godt, og overvejer at skulle forsøge igen en gang, men ikke før vi har en røremaskine.

Desværre glemte jeg den første pladefuld så de blev ret hårde uden på. Rigtig øv, når man nu har brugt så lang tid på den dej. Men det er hvad der kan ske.

(Billedet er af de rundstykker, der kom i fryseren, glemte at tage et inden, desvære er sesamfrøene røget af)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails