fredag den 22. november 2013

Fin strikket vest til mig!

Ja det sker jo ikke så tit, jeg bliver færdig med noget til mig selv, men i denne uge, er jeg faktisk blevet færdig med hele to ting.
Den ene er denne fine islandske vest fra bogen Islandsk strik, jeg anmeldte for noget tid siden.

Den anden må i vente lidt med at se endnu :)

Jeg er allerede rigtig glad for min nye vest, og er sikker på jeg kommer til at bruge den meget her i vinter. Det eneste minus er at jeg ikke havde 4 farver i bomuld/uld til striberne, så den lyseblå er ren uld, det kan man godt mærke og se, men synes alligevel ikke det er noget der springer meget i øjnene, så det går nok.

Fakta:
Til: Mig!
Størrelse: XL - da garnet ikke helt passede i løbelængden
Opskrift: Vormorgunn vest - fra bogen islandsk strik
Garn: Bomuld/uld og uld fra Garnudsalg - bomuld/uld fra Fru Jensens unikum - er helt vild med bomuld/uld kombien, bliver vist bare aldrig en ren uld pige, men nu ved jeg da det :)
Forbrug: Ca. 140 g af grund blå - 15-20 g af de andre farver i striberne.
Andet: Er strikket med to tråde garn på pind 4,5 og 5,5 mm.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails