mandag den 11. november 2013

Madplan uge 45

Denne uge er næsten endnu mere kedelig end uge 43. Min mand er ikke hjemme i øjeblikket, så det er vi faktisk heller ikke.

Meget af tiden er brugt på at besøge min mand og derfor har Milas og jeg været en del hos min mor, så vi har været tættere på ham.

Derfor så sidste uges madplan således ud:

UGE 45
Mandag: Rest - tarteletter fra fredag uge 44 - og råkostsalat
Tirsdag: Chicken Curry fra Knorr - kylling fra fryseren og råkostsalat
Onsdag: Hos min mor
Torsdag: Hos min mor
Fredag: Rester af Chicken Curry og råkostsalat
Lørdag: Hos min mor
Søndag: Hos min mor

Så ja meget meget tom. Det skal nok blive bedre fremadrettet.

Uge 44 blev dog sluttet af med en omgang hyggesmåkager bagt med Milas. Han hyggede sig så meget, derfor hedder de nu hyggesmåkager. De blev bagt ud fra opskriften Mosters drømme, og ærligt, skal have fundet en anden opskrift. De smagte super, men de flød alt for meget ud, så hasselnødderne var ved at falde af.


Alle ingredienserne blev puttet i kenny, og så formede jeg ellers små kugler, som Milas satte hasselnødder i. Virkelig et hit, han har den helt rette alder nu, og synes det er sjovt, ikke mindst at smage resultatet. Som han meget stolt fortæller han og mor har bagt. De fik også hurtigt ben at gå på, og pist væk er de.
Men der skal da helt sikkert bages en masse julekager, når han synes det er så hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails