torsdag den 10. februar 2011

Genbrug og Rema 1000!

Var et smut forbi genbrugen i starten af ugen, det blev til 1 stk. lyseblå rund dug med liljekonvaller, virkelig flot. Nænner næsten ikke at klippe i den.
Et lille stykke stof med fugle og blomster, der var hul i, så fik det med gratis.

Bagefter trillede vi alle tre med klapvognen ud til Rema1000 dejligt med en lille gåtur :)

Sørme om ikke det var en pakke stof tilbage fra da den uge, hvor jeg var i Bruxelles, jubii :)

Det blev også til en girafsaks - har et eller andet med giraffer, fik også et fint kort af min veninde med en giraf for noget tid siden, mon hun kender mig efterhånden haha :)
4 udstandsere med en hest, kanin, blomst og et æble.
Lidt tynd elastik - altid godt til benene i de hjemmesyede bukser.
og lidt små markere i forskellige farver, lige til at have liggende i tasken :)

Så ja har endnu engang brugt penge, ups :)

1 kommentar:

  1. Sikke fine ting du har fået fat i.

    Sjovt med de giraffer...., giraffen har jeg også et eller andet med.

    Har flere forskellige, både som figurer, billeder og tøjdyr, endda krus med en giraf på.

    Min familie ved det også, så jeg får indimellem et eller andet med giraffer.

    God fornøjelse med dine fine ting.

    Kh. Dianna

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails