fredag den 25. februar 2011

Lidt indkøb!

Selv om jeg ikke synes, jeg køber lige så mange småtterier, som jeg har gjort, så er der da røget lidt med hjem engang imellem, de sidste par uger :)

Gudebogen - købt på nettet!
Glæder mig til at sy smækbukser fra den :)

Broderi og garn fra Fakta!
Regner med garnet skal bruges til en Ruths vest mere, 
det er bare sådan en dejlig vest og virkelig skøn farve garn! 
De blå roser som broderi, kunne jeg bare ikke lige stå for :)

Lidt fra den lokale genbrugs. Der var minus 50% så måtte lige ind og kigge.
Den meget blomstrede sag er en kjole.

1 kommentar:

  1. Hej tag lige bogen med på søndag vil så gerne se den rigtigt, har bare ledt efter den så længe, er vildt misundelig :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails