mandag den 21. februar 2011

Hyggelig søndag :)

Min søndag stod på kreadag med de skønne tøser hjemme hos mig :)
Troldemoar var så sød at tage begge sine symaskiner med, og har fået lov at låne den ene herhjemme, så den står ude på mit værelse og venter på jeg får tid til at sy lidt mere :)

Men i dag blev der kreeret lidt, det blev til disse fine bukser med Rasmus Klump på numsen, de er syet efter MiniKreas ballonbuksemønster. Stoffet er turkis babyfløjl og et gammelt dynebetræk med Rasmus Klump. De er blevet lidt for store i livet, havde ellers målt lillemanden til 51 cm og så lavet en elastik på 49-50 cm, men sådan er det. De sidder nogenlunde, så det skal nok gå, synes de er blevet rigtig fine. Er bare helt vild med den farve stof.



For første gang i lang tid fik jeg også tid og overskud til at stå i køkkenet. Imens lå lillemanden på maven af sin far og sov, han er ikke helt op toppen.

Det blev dog til lidt underlig sammensætning af mad, var lige det der var i køleskabet og fryseren, men smagte godt :)
Brun sovs med kyllingestykker, frisk spinatpasta med broccoli og så lidt revet ost på toppen på min portion, men uden ost på kærestens. Det smagte overraskende godt. Vi burde spise frisk pasta lidt oftere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails