mandag den 14. februar 2011

Lidt forskelligt!

Da jeg har gået på skole i Næstved, brugte jeg en af eftermiddagene på en smuttur inde i byen.

Fandt bl.a. et sengetøjsæt med Peter Plys, jeg har efterhånden købt en del Peter Plys, men det har mest kun været dynebetræk, dette var med pudebetræk til, så det kom med hjem.

Det blev også til 2 ruller gavepapir fra søstrene grenes - gul med lilla ugler og lilla med mønster.

Et lyseblåt dynebetræk med hvide sommerfugle + et stykke stof med blå roser, det viste sig der var hul i, så fik det med gratis.

Var også et smut forbi stof2000 og kigge på restebord, her fik jeg et stykke med nogle sjove fisk og et med grønne elefanter :)

Dejlige køb, men desværre mødte der mig en grim bøde nede ved bilen, totalt surt, men så har jeg også prøvet det. Jeg havde glemt at sætte P-skiven - vil have sådan en automatisk en :)

2 kommentarer:

  1. Fine køb, godt du ikke er der hvor jeg er lige nu så, for så ville du gå helt i sort over alt det lækre stof som du bare ikke kan tage med hjem :-( men må nøjes med at pakke til andre.

    Øv da også, de penge kunne jo være brugt til stof, er glad for min den elektroniske p-skive.

    Håber i alle har det godt. Knus.

    SvarSlet
  2. Så er det vist tid til at kalde dig alvorligt stof-afhængig!
    Men fine, fine sager, som man altid har brug for til et eller andet!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails