onsdag den 9. februar 2011

Lidt mere retrosengetøj!

Var et smut ude hos min mormor og morfar, og fortalte om mit store kup med retro sengetøj fra genbrugsen.

Vi kom til at snakke om det grønne sengetøj, min søster og jeg havde sovet med da vi var små.
Frem fra skabet blev der tryllet et stk. dynebetræk af det grønne og et fint orange, dejligt.

Min morfar havde nogle, han havde klippet i, liggende på sit værksted, som han bruger til at klippe ud til renseklude, men fik lov at overtage de rester han ikke havde klippet så meget af :)

Skal have kigget lidt nærmere på, hvor meget der er tilbage af det. Men de er alle super fine synes jeg :)

Men skønt lige at kunne overtage lidt, rigtig sødt af dem.

Regner med jeg på et tidspunkt smider noget af al stoffet til salg, både af dette og af det jeg erhvervede inden Bruxelles turen, så hold øje hvis du kunne være interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails