lørdag den 5. februar 2011

Kreating produceret under Bruxelles turen :)

Vi skulle køre meget meget langt, sad ca. i bus i 12-14 timer hver vej, det var godt nok hårdt for ryggen, er fuldstændig smadret.

Vi kørte derned om søndagen, så der blev hele turen stort set brugt til en fin Ruths undertrøje til lillemanden, jeg manglede kun 1/5 del, da vi landede i Bruxelles. Jeg har lavet den ekstra lang som foreslået hos Saga i farver, det er også her jeg har opskriften fra, den er strikket i str. 1 år.
Da jeg synes, den har virket lidt kort på de billeder jeg har set. Men nu er den vidst blevet for lang. Nå det finder jeg vel ud af, når jeg har fået syet den sammen + syet knapper i. Den er strikket i mørkegrønt nissegarn fra et restekøb i netto til 5 kr. for 100 g. Så det er en billig løsning :)

Har ellers ikke været meget for at lave veste til ham, men synes den er så fin den model, så det måtte afprøves, når nu jeg skulle køre så langt :)

Det var egentlig meningen jeg ville strikke neonatalhuer resten af tiden, men havde glemt opskriften i bussen, så gik i stedet i gang med en stjerne, den kan jeg i hovedet, og er altid godt at have i gavekassen. Den blev næsten færdig om aftenen på turen hjem - her kørte vi om natten, så der blev ikke så meget tid til at være krea :) Men mangler nu kun bjælde, øjne, mund og fyld, så er den færdig :)

Er dog gået i gang med lidt huer, her efter jeg er kommet hjem :)

Og vil kun sige en ting ang. Bruxelles - lad være at køre i bus - flyv!! av av av...

1 kommentar:

  1. Du har da nået en del på din tur.
    Æv at du glemte hueopskriften, men mon ikke der blever strikket en del huer aligevel. :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails