søndag den 6. november 2011

En nisse flytter ind

I går havde vi det meste af familien på fødselsdagsbesøg. Da jeg havde fødselsdag i september og kæresten har her i november.
Til lejligheden havde vi bagt en masse. Kæresten havde bagt masser af boller til eftermiddagen, og lavede hjemmelavede pizza til aftensmad. Mums det smagte godt.

Jeg havde bagt småkager, rødbedemuffins, chokoladetærte og lavet lagkage med hjemmelavede lagkagebunde.
Kæresten har taget billeder af det forskellige, så kommer løbende med indlæg og kommentarer til hvad der lykkedes og hvad der kan gøres bedre. Skal bare lige have dem fra hans kamera :)


Da vi meget meget trætte skulle til og i seng, var denne lille nisse flyttet ind på vores toilet. Tænkte bare det er enten min mor, morfar eller mormor, og ganske rigtig, da vi var til fødselsdagsbrunch hos min mor i dag, måtte jeg lige finde ud af hvem, der havde nisset hos os. Min mormors smil afslørede hende haha :)

Det er bare sådan noget min mor og hendes forældre gør, når de er på besøg, så står der en nisse på et eller andet tidspunkt op til jul. Sidste år glemte min mormor og morfar det, de troede de havde sat den, men den var stadig hjemme hos dem, da de pakkede juletingene ned :)

Synes det er meget hyggeligt, bare somme tider svært at gætte sig til, hvem af dem der har været i gang med at nisse :)

1 kommentar:

  1. Hi hi jeg har også fundet en på vores ene badeværelse. Og ja atter mormor/mor eller morfar/far der har været igang

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails