onsdag den 23. november 2011

Julebagning med mor

Sidste tirsdag var jeg alene hjemme, så mor kom forbi for at bage julesmåkager.
Der blev bagt på livet løs:

Vi fik både bagt finskbrød, jødekager og pebernødder.
Pebernødderne er dem jeg også bagte sidste år, og denne gang fik jeg mere end 400 stk. Men vi lavede dem også en del mindre. Opskriften kan ses her

Alle småkagerne blev delt op i en masse kagedåser, så vi begge fik lidt af godterne:

Det var super hyggeligt, men nøj hvor var jeg træt, da jeg gik i seng.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud, men mon de holder til julen ?? ;-))
    Knus Majbrit:)

    SvarSlet
  2. Ja det var så hyggeligt, men tror at vi skal have supleret op inden vi når jul, synes der svinder i mine dåser, og det er ikke mig der er musen som lirker låget af :-D

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails