mandag den 14. november 2011

Julekreahygge hos min twin :)

I går var jeg til julekreahygge hos min søster. Her blev rigtig hygget igennem og kreeret en masse dekorationer og kranse. 

Lige et billede af alle dagens kreationer:
Vi var 5 der julehyggede med gran, ler, lys og alt godt fra skoven.

De to ting jeg fik lavet. Det er første år, jeg binder en adventskrans. Jeg har ikke bundet kranse siden, jeg arbejdede i min morfars blomsterbutik. Så skulle lige ind i rutinen igen.

Jeg fik også sat noget tråd i nogle stjerner, samt lavet nogle flere. De fleste er allerede givet væk til de andre tøser i går. Men mon ikke der kommer flere til :)

Hyggeligt med lidt julehygge allerede, det var dejligt stille og roligt.

4 kommentarer:

  1. flotte ting du har fået lavet
    Jeg har aldrig prøvet at lave en adventskrans så er da benovet over din flotte krans

    SvarSlet
  2. Ej, hvor hyggeligt. Jeg havde også "juledekorationsværksted" i lørdags sammen med min mor og søster. Jeg tror lige jeg skal have taget et par billeder af mine kreationer. Jeg har dog snydt lidt for jeg kan ikke binde en krans... Kig med i løbet af ugen på femthe.blogspot.com:-)

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Tak for igår - det var bare rigtig hyggeligt!
    Det blev altså super fine :D

    SvarSlet
  4. Super hyggeligt, glæder mig til næste år. :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails