lørdag den 26. november 2011

Nyt tiltag og sygdom

Jeg er så heldige at være ejer at 1. stk. kold lungebetændelse, så ser mest bare dyner. Når ikke lige Milas synes der skal kravles og hoppes på mig, men han er bare en skøn opmuntring midt i al den sygdom. Håber bare ikke han eller kæresten bliver smittet.

Men udover det har jeg lavet lidt nye tiltag her på bloggen. Da jeg nu igen arbejder som boghandler vil jeg løbende anmelde nogle af de bøger, jeg læser. Håber i kan bruge dem og tager godt imod dette nye tiltag.

Jeg har også lavet en side oppe under min header, hvor du kan finde links til de boganmeldelser, jeg allerede har skrevet.

Jeg er så glad for at havde fundet glæden ved at læse igen, så der bliver slugt en del bøger i øjeblikket :)

I øjeblikket læser jeg det syvende barn af Erik Valeur:












Den næste bog der venter er Sara Blædels: de glemte piger. Er helt vild med Sara Blædel, så måtte bare eje denne bog og glæder mig til at læse den. Jeg er også så heldig at jeg skal til foredrag med hende d. 31. januar 2012, det har været planlagt længe og glæder mig til det.

Kan du lide at læse og hvad læser du i øjeblikket?

4 kommentarer:

  1. Ikke for at tage modet fra dig men jeg er næææsten helt klar igen - det har "kun" taget 4 uger nu
    såe... god bedring ;0)

    SvarSlet
  2. Åhh rigtig god bedring søde og dejligt tiltag - jeg savner nogle gange noget anbefalet læsning, da der ikke er så mange omkring mig der læser... Jeg læser nu eller ikke voldsomt meget selv, men får da sneget nogle lydbøger igennem cd-afspilleren i ny og næ og det er vel også en slags læsning ;)

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER Sarah Blædel!! Jeg har ikke tid at læse men hører lydbøger til og fra arbejde (80 min. dagligt)

    Lige nu hører jeg den tredje tvilling... Men ken ikke lige nu huske forfatteren. Jeg er lige gået igang og oplæseren er lidt tør at lytte til men jeg håber at blive grebet alligevel.

    SvarSlet
  4. Merete >> det må du ikke sige, er i går endelig stoppet på pencilin, så nu må det godt gå fremad :) Håber du er helt oven på nu :)

    Agnethe >> Selvfølgelig tæller det, elsker selv at læse, har faktisk ikke hørt lydbøger siden jeg var helt lille, men kunne da være jeg skulle det, evt. næste kan jeg bager :) Leder i øjeblikket meget efter de der Søren Banjomus man kunne få på bånd med små historier, da jeg var lille, de fortællinger var bare så søde :)

    Mysticia >> Sara Blædel er også bare fantastisk. Er gået i gang med bogen, selv om jeg ikke er færdig med det syvende barn.
    Har selv den trejde tvilling, men har af en eller anden grund aldrig fået den læst, måske jeg skulle gå i gang :)


    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails