søndag den 13. november 2011

Fredagshygge!

Et lidt forsinket indlæg, det er mange af mine i øjeblikket desværre, har ret travlt med juleklargøring på jobbet, så er alt for træt om aftenen, når jeg også lige skal lave alle de ting jeg gerne vil skrive om :)

I fredags havde vi min søster og svoger på besøg til gammelsdags oksesteg med kartofler og brun sovs kreeret at min dejlige kæreste, det smager så super godt. Min søster var helt vild med at han havde lavet det.

Efter lillemanden var kommet i seng stod den på chokoladefondue og film, er alt for længe siden vi har fået det sidst. Så der blev vist spist lidt meget :)

3 forskellige chokolader kom der i, alle fra Odense marcipan - de smager altså bare bedst i.
Vi sprang den helt mørke over, den mellemmørke blev mørk nok til os :)

Kan kun sige god fornøjelse til andre, der skulle have lyst til at hygge med Summerbirds chokoladefondue. Jeg er så glad for mine :)

Nu vil jeg tøffe til kreajulehygge hos min søster :)
Hav en dejlig søndag allesammen!

2 kommentarer:

  1. Super hyggeligt!
    Og skøn skøn mad og dessert :D

    SvarSlet
  2. Århh hvor ser det bare super hyggeligt og lækkert snasket ud!!! Sådan en omgang kunne jeg altså også godt lige bruge!!!

    Maden lyder bare til at have været suveræn også - gad godt min mand kunne gå i køkkenet og kokkerere på en måde :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails