tirsdag den 20. november 2012

Årets juledekorationer

Igen i år er der blevet tid til at lave lidt juledekorationer. Der blev slappet maks af mens der blev kreeret lidt julehygge :)

Jeg nåede at lave 3 dekorationer, bl.a. en adventskrans, desværre er to af lysene knækket, men håber de holder:

Er totalt stolt af Milas, der bare lige sådan arrangerede disse to:
Især da han ikke havde den store tålmodighed. Han tog bare grene og kogler og satte dem i, hvis ikke de ville blive siddende, måtte jeg lige hjælpe med at presse dem ned i leret, men udover det er det ham der har valgt, hvor det forskellige skal sidde, det synes jeg er så godt gået.

Var godt brugt og meget træt om aftenen, men nu er der lavet klar til lidt hygge i dec. måned - dejligt.

Lige et billede af alle dekorationerne - lavet af min søster, min mor, 2 veninder, mig og Milas:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet flotte og sikke flot af Milas at han også kunne være med :D Jeg glæder mig vildt og håber på at Elias også vil være med til sådan noget :)

    SvarSlet
  2. Tak for en super hyggelig dag :) Milas må altså have lært lidt af det der kreativitet hjemmefra :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails