fredag den 23. november 2012

Lækkert orange drengesæt

Har endelig fået syet lidt igen, denne gang dette orange sæt, som Milas havde på til sin fars surprise fødselsdag d. 17. november.

Bukserne har længe ligget og bare manglet rib i taljen, det er et UFO projekt fra en anden kreativ kvinde, som hendes søn ikke længere kunne passe, så dem var jeg så heldig at få og kunne sy færdige til Milas.

Blusen blev jeg lige nød til at sy, da jeg fik klippet forkert i dyrestoffet og skulle være sikker på der var nok til denne bluse.

Så farverne blev orange den dag. Men nu har han da et sæt han kan passe, han er efterhånden vokset ud af alt sit tøj, den langlemmede dreng.

Ville ønske jeg havde mere overskud til at få syet til ham, som det er nu tager alt en krig, da jeg må holde en del pauser undervejs, for at mit hoved ikke skal presses for meget.

1 kommentar:

  1. Hvor er det et fint sæt - håber det snart gå bedre med dig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails